Followers

Wednesday, June 22, 2011

- mY junior meng-taG aku-

oky.. hyep u'ollz!!

hari ni rabu, setiap hari same je keje aku kat FSR Logistic Centre ni.. duk2 kat kaunter then on9. tu je la keje aku. hehe. kadang2 best. kadang2 bosan. apala... hehe. ape2 pn.. layan je la. haha. 
oky, kite straight je ea. mY junior syie tag aku benda ni.. nak kena jawab ke?? baik.. hee

1) korang rase korang HOT ke?
hot?? ayo.. in cool.. sbb tu name aku fizie cool. hehe

2) upload walpaper yang korang gune sekarang
awat na tau ni?? hee. baek.. akan aku dedahkan.. haha

haa.. tu la die.. baru je tukar tadi.. hik2!

3) Cerita pasal gambar
ayoo.. tdi na tau wallpaper, ni nak tau psl pic ni plak. pukk dahi tu kg. haha
oky2, pic ni aku snap hari ahad ritu, mase g date ngn my bee ke alor setar. balik tu singgah tasik Jitra. hee.

4) Kali terakhir makan Pizza
pizza?? huu.. agak lame la.. sem lepas kot.. mase kat umah.. bile guna yang hotlink tu.. ape tah name nye.. lupa la.. hahaha

5) Last song Korang dengar
mmmm.... mmm.... lagu angry bird! haha

6) Korang buat ape time jawab tag ni
on9, msj ngn my bee, jawab soalan ni.. hehe.

7) Nama panggilan korang selain nama penuh
kat umah famili pggil "G"
mmber pggil fizi.
yang terbaru, budak2 bola pggil aku lagend! hampeh ya mereka tu.. hahah
my bee pggil.......... ade la.! cbok je na tau! wuahahah

8) siapa korang nak tag 5 orang

9) Orang number 1 tu siapa

junior aku tuh!

10) Luahkan sesuatu pada number 5

hoi! sumbuk la kamu. hehe

11) number 3 ada hubugan dengan siapa

name bf dia aizul! hahah

12) kata-kata cintan buat number 4

gila pe.. die ade bf la.. hahah

13) Fakta tentang orang yang ada tag

aku kenal mereka ni.. hee.

done!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.