Followers

Tuesday, June 21, 2011

- 1 hari date -

Ahad 19 jun 2011

ring2! ring2! ring2!

 telepon aku bunyi..
tertera kat situ My Bee calling...
pagi2 die dh call aku.. dengan muke sememeh aku pn angkat..
fz: heloo...
my bee: hun! jum g Alor setar!
fz: ha? jum.. jap2! tepon akk mnx masokkan wet. hee
my bee: oky.

huu.. last minit pnyer decision.. kelaut! kelam kabot aku.. hehe.
sat je siapnye pn. bukan lama mana pn. layan je.

sampai alor setar.
kami pegi City Plaza. jenjalan je kat situ.. naek smpai atas. then turun balik. hehe
sampai atas. nampak game! hahah.. men game tembak2! 



tu la gambarnye. hehe.
my bee lak, die men kaut gula2! aku pn men jugak! haha. best dowh.
teringat mase aku kecik dulu. ceewaahh!!


tu haa.. seronok dapat gula2. hehe
banyak gila gula2 aku ngn my bee dapat! haa... style kn??

lepas penat men2 turun bawah lak.. nak g pasific. hee. 
panas ouh! cari pokok na teduh. hehe



 pic my bee je la aku snap. pic aku xda. hehe
sampai pasific.. xtau na bt ape dh.
duk kat kerusi jap. tgk orang lalu lalang... 
then nmpk ais kem McD. hehe. beli satu..

then terfikir na men game lagi.. g naek atas terus!! 
jmpe tempat game. haha. maen lagi. tapi pic xda lak. lupe nak snap..

dh abeh maen game.. jenjalan la dlam pasific tu. 
tadaaaaa!! jmpe jat nan, mmbe bola aku ngn awek die. haha..
die ajak balik sekali t nek kereta. hee.. save wet bus.. like!

bile na balik, ingat terus balik. kami singgah Tasik Jitra. 
dh lame aku na pg tasik tu. cume xkesempatan je. kali ni ade rezeki aku pegi tasik ni. hehe
lepak2 jap. jat ngn awek die nek boogey.. hehe
aku duk tepi tasik je ngn my bee..







ni la antara pic2 yang aku sempat snap2! hee..
lepas puas lepak2.. 
apa lagi.. balik arau la.. aku drive! hee
bile dh dapat pegang stering, mmg xmau lepas la. hee..
tu la die.. 1 hari date ngn my bee.. hee

sekian...

p/s: xlarat na type banyak2.. simple2 je la.. 

2 comments:

  1. lain kali jgn nk bawa keta klu xde lesen... akk suh g amik lesen xnk...
    klu kena saman kan susah... rm300 tu.. byk wet...
    abis part6 ni g amik lesen keta... xde la bt org risau...

    ReplyDelete
  2. xde duet la na amik lesen.. huu

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.