Followers

Sunday, January 9, 2011

- hari dating -


oky2.. 
hari ni aku keluar dating dengan cik biru.. hehe
lame xberkayuh ni.. hehe.
awal pagi jam 7.00 dh start dating..
hehe..dr arau ke kangar.. then kangar ke mana tah.. hehe.. tengok2 dah sampai arau.. hehe
agak letih.. hehe.. 



xcukup dating lagi tu.. hehe. 
petang tu pulak..
aku dengan cik biru pegi date lg..
petang ni ke tasik melati pulak.. hehe
ronda2 tepi tasik.. best.. hehe.. seb baik cik biru xbuat hal..
kalu x... nahas aku.. hehe..


lepas tasik melati.. 
next location ke ladang lak.. hehe.
xkenal letih aku ni..
hehe..
layan je.. bukan selalu letih2 ni.. hehe
lepas ni susah nak letih camni.. hehe
jadual sgt2 ketat.. banyak program nak kena buat.. huuu


puas dah 1 hari ronda2 dengan cik biru.. hee..
malam ni kompem aku tidur awal.. hehe..
nanti kua lagi ea cik biru.. hehe..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.