Followers

Wednesday, January 5, 2011

- 4 hari berlalu -

walaupun dah 4 hari aku ade kt sini..
aku masih xjumpa dia lg..
bukannya jauh..
kalau jalan pun boleh sampai..
hmm...

miss u so much

kadang-kadang..
aku jengok fB die..
tengok post2 die..
oky.. xbanyak..
then!
 aku nampak 1 post pasal reka baju malaysia.. ( yg ade name kt belakang tu la )
ada orunk tag kt die..
hmm...
oky2.. nama die..
then.. aku perasan..
1 comment dari die kepada orang yang tag tu..
4 the 1st time &*^ muat..
aku sangat-sangat terasa...
hmm..
aku ada bagi baju dekat die..
xsesuai dengan die... besar sgt.. hmm...
aku mane reti nak pilih-pilih baju ni..


xpe la.. atleast ade orung yang dah bagi baju yang sesuai untuk die...
walaupun dalam fB..

i hope u hepi... always hepi...

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.