Followers

Tuesday, August 16, 2011

- things i need in my life -

halo2.. busan xbuat pape tgharie ni..
aku na bebelog la plak.. haha..

okY!

tajuk post aku harini ialah...
THINGS I NEED IN MY LIFE

haa.. nmpk cm gempakkan?? haha..

oky.. the first thing aku mahu adalah... teng.. teng.. teng..

 tudiaa... nset la 1st! 
nk nset baru.. huu.. aku still pakai nset 1st PTPTpu aku.. haha..
teringin na pakai nset touchscreen lak.. hehe.. 
ni adalah model Samsung S II.. 
haa.. stylekn?? harge pn style jugak! huh!..

oky,, next item... huh.. huh..


ahha!! camera DSLR D90.. 
sies aku impikan DSLR ni.. huu..
walaupn agak susah n agak mahal na beli... tapi xpe.. harapan itu masih ade.. hehe
sponser2 la.. hehhe..
dapat benda ni pn dh ckop bg aku.. mengisi masa lapang serta mengisi dapat mengisi poket aku nnt.
aku minat snapy2 ni.. ske tgk ekspressi muke.. alam sekitar.. objek.. macam2 lah!
mau d jadikan kenangan pabila teringat.. huu..

oky, next!

haaaaah!! last item... hehehe


yeah! aku na sebijik keta.. nak Myvi..
aku ske myvi.. ia nmpk sporty.. sies semart..
dapt kete ni.. aku na makeup btol2.. kasi lg semat..
lg 1.. aku mau bawak mak aku g jenjalan bile die xkeja nnt.. hee.. best owt bak mak jenjalan..
haa... tapi... aku xde lesen lg.. ade lesen moto je la.. aku reti bawak auto je. xpe2.. mase masih pnjang.. sempat lg nak belajar kereta. kumpui wet.. belajar kete.. kn2??

oky.. sebenarnya banyak lg aku mau.. tapi aku ringkaskn je.. 
ape aku mahu ialah kebahagiaan bersama keluarga tersayang. =)

kite boleh meminta.. tapi perlu berusaha untuk mendapatkannya...
bia ikhlas berusaha.. bia lambat, asalkan selamat..

thats all from me.. sayor.. sayor... hehhe
bubye!!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.