Followers

Tuesday, May 31, 2011

- Tasek Tasoh -

Ahad 22/5/2011

hari ni pergi dating.. ke taSek Tasoh.. =)
like2! selama aku di bumi arau ni, jarang aku jalan2 ni.. huu.. 
bila ade peluang jalan2, gunakan sebaik mungkin.. heheh.
bukan aku dengan G'ef aku je, ade mmbe die sekali la.. hehe. 
bergelak2 sambil makan keropok. =)
tengok2 la pic yang diambil.. wuahaha

 kerusi malas! haha

ape??

oky.. die suke pgg rambot aku.. huu

hee =)


die na tggi same ngn aku..

aaaaaaa.... tinggi lagi ea.. haha

muke kesengalan.. haha

 xbuncet ea.. hee

 darling caring

 fireman lift. hehe

heee..

naD, fatin, my bunge! hehe

 ape tah depa tgk tu.. huu

krek n Nad.. 

spoil disitu.. aduyai!!

lepak same2.. gelak same2! hari yang best untuk aku!
jum jalan2 lg nak?? hehe



3 comments:

Note: Only a member of this blog may post a comment.