Followers

Friday, October 8, 2010

hari ni dlm sejarah!!!

pcye ato x, rini aku bt bnda plik! hee...
 aku DERMA DARAH ouh! haha
jenuh cri mmbe yg na derma skali ni..xjmpe laki yg brani ni
lpas 2-3 mnit.
ade mmbe akuh ni nk derma skali.. haha.
sonok2!! plus takot gak! hee.. 1st time kot nk derma darah ni.. haha.
dlu mse ade derma darah aku lari.. hee.
amik ko fizi.. kn dh kne.. hee.. 

mse stat nk daftar tu.. huu.. sejuk tgn ouh!
br nk isi borang! lom cek darah lg. huu.

smpai lak tang cek jenis darah.. huu..
lg tkot! haha.. jarang aku kne cucok ni.. hee.
skrunk aku tau yg darah aku jenis O +
suke2!

haa..!! tibe mase aku jmpe ngn jarum yg lbih bsar! 
wuahaha!!
tkot boh! tpi.. lyn je.. seb bek de mmbe dkt2 mse tu..
heee... 


ni la sblom aku jmpe jarom besaQ tu! huu...

ahha!! ni la yg teman aku! huu.. 

 ni la dalang die! bt aku nk derma darah tu... huuu
.


tgh sedap2 sakit bg darah tu.. tbe2! smone dtg dkt aku.
.
tadaa!!! she coming without notice.. huu...
even kami dh xde pape.. huuu.. caring still there..
die bkn dtg sorunk... huhuhu

 tu ha! die bwk mmbe die skali.. mmg segan lah akuh! aduyai...


dh selesai mnderma.. blik lah aku.. huu.. 
seronok sgt2 dpt derma darah ni.. ne la tau.. darah aku tu nnt de orunk gne.. insyallah..
rase nk derma lg sok.. haha.. PULUN!! hee..
sejarah2! hahah
mmg aku xdpt pcaye yg aku derma darah rini.. hahaha


-THE END-

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.